godmorgon!

Sitter just nu & dricker té för att lindra halsen lite. Bilen är startad & jag ska väl bara slänga på mig några kläder så är jag färdig. Så jäkla tacksam att man inte arbetar i en klädbutik, vore helt seriöst det värsta jobbet jag skulle kunna tänka mig.

Lillen då? Jo, han drog väl iväg halv fyra inatt för att skotta med sin pappa. Haha, ja jag försökte övertala dem båda att jag kunde skjussa honom till dagis istället. Men icke! Han var fortfarande vaken & satt blixtstilla, hade precis ätit sin macka & skulle lägga sig ned på den lilla vilodelen Johan fixat åt honom. Låter kanske hemskt, men Johan hävdade att det var en pojkdröm, så jag får väl bara låta det gå.

Börjar inte fören halv nio heller, men tänkte börja rulla redan vid halv åtta. Lika bra ifall jag inte hittar direkt, sedan har jag ingen aning om vad jag skulle göra av tiden annars. Nu ska jag klä på mig iaf, sedan blir det lite nyhetsmorgon & bedöva halsen med en kopp till! :)

Hoppas ni alla får en trevlig dag! :)

Ida skriver:

hoppas dagen går bra! :)

malin skriver:

jag tycker det är skitkul att jobba i butik, roligt att göra sig fin =) självklart är vissa dagar jobbiga då man är stressad och trött på morgonen men annars är det ett jobb med mkt variation!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar