Att bygga flera liv till ett

Sitter fortfarande med pyjamasen på. Går på full dos alvedon & ipren, då visdomstanden nästintill dödar mig av smärta. Får magkatarr & illamående av tabletterna & så har allt gått runt idag. Har fått en hel del plugg gjort iallafall & en klarhet i alla uppgifter. Tänkte göra om köket ikväll, byta gardiner & möblera om alla saker mellan rummen, men jag blev istället liggandes i soffan & tänkte förflytta mig dit någon timme till innan sängen kallar.

Önskar bara att jag kunde få lite klarhet i hur det blir med jobbet & allt. Känner på mig att sommaren kmr innebära kaos här hemma om både jag & johan ska arbeta heltid i stan. Förstår inte riktigt var vi ska få in Noel i bilden, dagis 6-18 är väl knappast ett alternativ hela sommaren. Ibland önskar man bara att man kunde klona sig, eller möjligen ha fler släktningar boendes i ens närhet. Alltid tusen tankar & planeringar i full gång. Men allt löser sig tillslut iallafall, det gör det ju alltid?

Ska ta med mig mitt kollegieblock, en penna & en kopp thé, för att fortsätta klura vidare under en filt i soffan.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar