ljusblåa dagar

Jag är så jävla glad idag.
Känns som jag hoppar & studsar runt överallt. Har fått en massa plugg gjort igår & idag, så tänkte rulla ner till Annie som är i deras hus snart, för att hjälpa henne riva runt & klura ut vad det ska bli av allt. Älskar sånt! Haha.

Sedan borde det komma in ett glatt eller ej så glatt telefonsamtal under dagen eller morgondagen. Men vilket som helst blir bra, har ju faktiskt så jag kan plugga heltid under sommaren iallafall, även om det hade suttit liiite bättre med ett arbete. Är ju flera månader kvar iallafall, så det är ju inte kört bara för att detta inte skulle gå vägen!

Till helgen blir det bad med Noels farmor, alla kusiner & familjer. Nästa helg är det ljusparty & helgen efter det ska jag & Johan gå ut & käka på en riktig restaurang med trerätters som vi planerat sedan vi blev tillsammans, men aldrig blivit av. Har aldrig längat efter någonting så mycket som det, helt seriöst. Lyx!

Håller tummarna för att jag ska kunna hålla denna låga uppe några dagar nu och inte glida ner i en svacka, som är alldeles för lätt hänt för lilla mig! :b (Tror helt seriöst jag lider av borderline-light.) Hoppas inte min blivande arbetsgivare läser detta?  Men jag har faktiskt försökt googlat mig fram till min blogg med hjälp av informationen de har, utan resultat. Tror det är en stor fördel att jag inte har ett facebook konto också & det säger nog rätt mycket positivt om en person att man inte ens är del av den cirkusen. Så skulle jag se på saken iallafall!

Jaja.. På med ica maxi uggsen & en jacka på understället, så är jag redo för att gå lös i Annie & Mickes 50-tals kåk!

annie skriver:

meeh, hade ju glömt ljuspartyt.. men måste ju jobba! men kanske vi eller jag kan pussla ihop det ändå :D tack för besöket och inflyttningspresenten.. bästa stolen :)

annie skriver:

meeh hade ju glömt ljuspartyt.. men jobbar fast vi kanske kan pussla ihop det ändå :D och tack för inflyttningspresenten.. bästa stolen :)

annie skriver:

åhh sepe blogg..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar