ett paket från hm

Drog ett litet kafferep hos Annie efter hämtningen av Noel. För vårat h&m paket hade ju kommit. Allt var perfekt, men överdelen måste verkligen dras åt till max för att den inte ska sitta löst. Har varken världens största bröst eller överkropp, måste i regel alltid beställa i en mindre storlek upptill än nertill. Sug. Annars kanon!

Hörde även från de jobbet jag sökt här på eftermiddagen, de hade skjutit upp allt 1-2 veckor & jag skulle få komma på ett möte under nästa vecka. Det måste väl ändå vara positivt?

Nu ska jag upp & fixa i sovrummet & hallen. Har städat, bytt gardiner & sängkläder idag. Nu ska det sorteras, vikas & flyttas kläder. Jag & Annie körde lite klädbytar iallafall förrförra lördagen, eftersom det är fullt upp nu tre helger framöver. Jag hittade faktiskt sjukt mycket fint & nu vill jag bara ha ett jobb så jag får användning för allt, vilket jag inte får här hemma på dagarna :b


louise skriver:

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Var gärna med på min veckans blogg tävling :)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar