spakväll deluxe

Drog en liten spakväll ikväll. Så nu luktar jag gott, har silkeslen hy & nyfärgade ögonbryn. Winwin. Ska införa denna process som ett obligatoriskt veckogöra. Torsdagar blir bra. Alltid fresh innan helgen! Bjuder på lite osminkade & sönderpeelade bilder. Nu ska jag hoppa i säng. Mycket att göra imorgon! :)


Emma S skriver:

Ja va konstigt att det smakade så bra alltså, haha! Ja precis, nästa lördag den 18. Ni får komma när ni vill från morgonen fram till kvällen, vi håller lite öppet hus så den som vill kommer då det passar. Men ska försöka få henne att sova bara en gång och då vi elva tolv tiden, så jag skulle gissa på att de flesta dyker upp efter 13..så vill man komma då det är lite lugnare så kommer man inte då, haha. Det går bra att komma på förmiddagen också om man vill det :)

Ida skriver:

Hallåjs! Japp jag ska hälsa honom det :) Han skulle ta med sig grejerna, maskinerna osv nästa gång han kom hit... Du kan ju ringa honom om du vill och styra upp ideer och pris, sen kanske ni kan maila osv så han kan börja skissa redan nu.. Jag messar dig nummret! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar