att glida i myskläder

Tröjan från tradera kom med posten i förrgår. Verkligen lika perfekt som jag hade förväntat mig. Helt underbar att glida runt i hemma, hos grannarna, på krogen, på birsta eller på ett blivande jobb. Tillsammans med ett par fleecebyxor & ett par tjocksockar gör den sig bäst! Även om den kommer sitta som ett smäck till ett par svarta jeans & ett svartlinne om man ska på partaj. Älskar annars bara myskläder, man är inte alls lika lättretlig som i ett par jeans & de största problemet är hur jag smidigast ska glida in till nästa rum med mina halkiga tjocksockar.

Nu myser jag vidare i köket med lite sprakande vedspis i bakgrunden & med lite kaffe & konjak vi fick låna av grannarna. Det tackar vi för! :)

Sitter & intervjuar mig själv också, Haha. Längtar så jäkla mycket. Älskar att gå på intervjuer, man känner sig så vuxen, även fast jag var typ 17 då jag senast var på en :b Vill inte avslöja för mycket vad det är för arbete, men helt klart en av favoriterna jag sökt & inom det området jag studerat. Återkommer med det så fort allt är färdigt, oavsett resultat! : )

Ida skriver:

fan den va skitnajs tröjan :)

Mamma skriver:

Hoppas du får jobbet:) Kramiz


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar