den där känslan, ni vet.

Man ska gå på känslan, den har alltid rätt. Igår hade jag känslan av att jag väntade ett viktigt samtal i veckan. Jag som alltid annars har telefonen en millimeter ifrån på vardagarna, (och stänger av under helgen) för att vara beredd om något jobb skulle ringa, hade inget batteri under hela förmiddagen. Vad har inte ringt just idag av alla dagar sedan i September som jag konstant haft massa ansökningar på tråden? Jo, ett av de sökta jobben.

Ringde upp direkt iallafall & de skulle kontakta mig imorrn under kontorstid. Jag önskar verkligen att det här kan gå vägen. Vill inte avslöja för mycket.. mer än att jag tror på det här & just nu känner mig så jävulst jävla glad!


Anonym skriver:

Men fan vad kul!! Hoppas hoppas! :)

annie skriver:

ja, hejja hejja hejja :D

KIKKI skriver:

hehe, tack ;) jag håller tummarna för dig också ;) hoppas det blir något jobb, det är du värd som du kämpat och legat i =)

Emma S skriver:

Haha, jo men han har nog lite rätt. Därför Anton var inte på dagis igår och idag tror jag att de var inne på morgonen, så de kanske inte träffades. Men igår var han inte hemma för att han var sjuk, det gissade nog bara han och personalen på. Sanningen är den att jag hade bara jobbet i huvudet och skulle först få sovmorgon på måndag morgon men glömde påminna Niclas om att Anton har dagis på måndagar! Han har ju bara lämnat en gång för fyra månader sedan så han vet ju inte alls, haha. Jag kom på det vid halv tio så då var det ingen idé :)



Så här är vi piggelin ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar