brun med solarium

Har levt på brun utan sol hela hösten, den från kicks. Sjukt bra. Inte orange. Men då folk till höger & vänster började att snacka om diverse badaktiviteter så kände jag att det var dax att skrubba bort den ruttna färgen en gång för alla. Stod verkligen & peelade bort varje tänkbart pigment på hela kroppen & sedan har jag dragit ett flertal solningar efter varandra. Nu är jag brun, all natural.. eller ja typ. Inge mer brun utan sol (förutom vid utgång.. & i ansiktet). Plus att huden blir så jäkla len av solning & man blir faktiskt inte alls rynkig.. om man inte solar flera gånger i månaden, jämt. Två gånger i månaden & lite dove summer glove räcker för att hålla sig fräscht brun! :)

Jag är inte den som fixar håret i timmar, behöver sminka mig varje dag eller köper kläder oftare än vad jag hinner använda dem. MEN.. jag kan vara jävligt ytlig då det gäller brunhet & vikt. Hellre brun & smal i ett par trasor & osminkad, än blek & porös i någon gucci dress med full makeup. Faktiskt. Fast brun i ett par mjukisar slår ju i regel allt. Tycker det är helt klart bäst & snyggast, så länge dom inte hänger i stjärten, Haha. Är fan det fulaste som finns & det gör alltid mina. Ska sluta gå runt så. Seriöst.



Haha. Kände verkligen hur "Kissie style" (som hon själv skulle uttryckt det) det här inlägget var. Som om mitt största problem vore hur jag lättast skulle hålla mig brun & att jag nu inväntar en hel hög av kommentarer som talar om för mig hur snäll jag var då jag delade mina tips med er. Haha. Dör.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar