kvällssvammel

Ikväll har vi haft lite kaffebesök här, sedan har jag pluggat. Bokföring är verkligen inte helt enkelt, speciellt inte då man snålar in på studieböckerna.

Nu har jag precis gjort iordning en tallrik kvällsfika & tänkte avsluta det sista på uppgiften innan jag skickar in. Sedan blir det film.. om Noel hade tänkt somna dvs, vilket han ännu inte gjort. Oroliga kvällar & vakna nätter pgr av mardrömmar. Alltid är det någon period de ska gå igenom.

Imorgon ska vi ner till Liden & åka skoter på dagen med några iallafall. Känns välbehövligt med lite frisk luft i lungorna & jag tror Noel behöver lite utelek, det lär underlätta för kvällsömnen. Hoppas jag!

Nej.. nu ska jag fixa det sista.. Trevlig helg på er! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar