natt-svammel

Suttit vid datorn & pluggat i över åtta timmar. Hela kroppen värker. Johan är fortfarande ute & skottar, så vi blir nog kvar i stan inatt. Eller ja.. det blir vi. Noel sover i mormorns säng sedan flera timmar tillbaka & jag ska skriva klart det sista innan jag gör kväll. Företagsekonomi må vara intressant, men det kan vara sjukt krävande att räkna med ett tomt huvud. Skulle behöva ta en promenad också & rensa huvudet lite, men det lurar så mycket i mörkret, så jag tror jag tar med mig familjen på en frukost på IKEA imorgon bitti innan vi rullar hem istället. Kändes mindre dramatiskt & jag har ju ändå längtat det sedan jag fick reda på deras frukostbuffé för några år sedan. Säkert värt 29 spänn också. Win-win.



Edit 03:00: men godnatt. 11 timmars pluggande.. har pluggat in över en vecka på en eftermiddag/kväll/natt. Johan jobbar fortfarande. Inatt är vi effektiva. Heja oss!


KIKKI skriver:

här går det undan. . du är så effektiv och duktig :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar