not so cool

Satt & åt lunch med Noel idag med lite p4 på i bakgrunden (kan även varit p1) & det spelades riktig klassisk musik. Då reser sig Noel upp & går fram till radion & säger "måste byta", varpå han byter till nån popaktig RnB istället & ställer sig nöjt & smådansar lite. Efter ett tag så byter jag tillbaka till p4 igen (ja, menar.. har ju ändå passerat 22). Då springer Noel fram till radion igen & byter, sedan utbrister han "inte lyssna på gamm-musik mamma, hejjegud".

Ja, hejjegud Noel.. vad hände? Genast så kände jag mig tjugo år äldre & inte riktigt som den hippa mamma jag vid sexton års ålder hade bestämt mig för att bli.


annie skriver:

hahahahaha hejjegud. ja verkar bara vi som kommenterar varandra. Förväntar mig inget annat. :)

Ja en H&M bestälning hade suttit på sin plats inför vår och sommar :)



Har en plan, stay tuned på bloggen !

annie skriver:

btw så tycker jag att ni kan komma hem igen på lördag morgon så kommer vi lördag kväll och dricker lite och brainstormar kläder och inredning :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar