our tuesday

Igårkväll blev vi bjudna på gomiddag hos brorsan, Elin & Casper. Vi tjejer passade även på att dra en sväng till fyndlagret, då jag var ute efter en hallmöbel. Hittade en byrå för 100kr, som hittat. Så nu vill jag väl egentligen bara hem från stan & dra igång en make over i hallen, men tror det lutar mot en natt till. Johan har skott- och sandjour, så det är väl lika bra att stanna kvar här inne, då det ser ut att bli någonting.

Igår kväll satt jag & pluggade så gott det gick. Litet skrot vägrar ju somna på kvällarna, sov väl sju timmar i förrgår natt & var ändå full fart hela dagen, kvällen & halva natten. Blir bra med dagis igen i slutet av veckan, det här håller ju inte.

Inga bilder idag heller, men jag har kvar kameran hemma. Blir en lite bildbomb senare, då jag fixat hallen! ;)

...jag längtar hem till vardagen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar