saknade avkoppling

Jag brukar i regel baka minst en gång i veckan, oftast bröd med även muffins & kakor. Den senaste månaden har dock livet varit helt upp & nervänt, med ledigheter, julafton, mellandagar, nyår & omvända rutiner. Kaos! Jag är inte van så mycket rullians & jag har saknat bakningen & lugnet så sjukt mycket.

I eftermiddags så bakade jag frallor med linfrön & nu ska jag ge mig på lite tekakor & muffins. Något mer avkopplande än bakning finns tamefan inte. Bästa aktiviteten ever.

(Kameran är utan batteri, så kan inte bjuda på några bilder..)


Annie skriver:

Ja skoter på förmiddagen it is.. lägger oss snart, eller ja ska försöka.. Men ställer klockan på nio, ringer när jag vaknat. Var ska vi? :D

Annie skriver:

jepp grilli grill :D blir micke glad.. han kan äta korv 7 dar i veckan. Tar med er jonnys som följde med oss hem .. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar