up and downs

Bajs. Fick en tid för ett möte kl 14 & det hade mest troligt betytt jobb, då kunden själv var intresserad & de ringde med sådan kort varsel. Men var låg arbetsplatsen? Jo, matfors. Något som inte framgått på varken platsbanken eller vid senare telefonsamtal. Matfors skulle för er som inte vet, innebära typ 20 mils bilkörning per dag. Jag drar gränsen vid typ 16.

Så det är bara att söka vidare & på måndag ska jag ringa alla de femton jobben jag sökt & fråga respektive hur rekryteringen gått & berätta att jag är väldigt intresserad. Vilket jag även är av alla dessa tjänster. Sedan ska jag ringa vidare till alla företag inom en 8 mils radie. Bli bra dä. Annars ska jag sluta stressa upp mig över ett jobb, då jag egentligen inte alls behöver det. Varken ekonomiskt eller socialt. Mest bara för att känna känslan av att uppskatta en helg & kunna bidra med en rejäl slant till vårt sparkonto, då jag isf kmr lägga undan hela lönen där.

Innan Mars kommer jag ha ett jobb iaf. Garanterat!

Edit: Men kung eller. Nu ringde de från ett annat jobb. Intervju på tisdag! :D Helgen kunde inte starta mkt bättre!

annie skriver:

oooh con gratz.. kör soulsearch genom möblering och städning på "sovrummet" Micke & Stefans video kassetband har varit uppbevarade där hela tiden. Inte bra för feng shui'n med hela 80 och 90 talet samlat sådär mitt i fotändan av sängen som dessutom bara är ett gäng täcken på golvet. Vårt "sovrum" är halva ert badrum.. Oooh Yes, life is gooood!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar