rock on


Den här dagen har varit givande på många vis. Bara för att dra några snabba exempel;

Jag har permanentat min mormor.. och därmed tjänat en slant jag ska bränna helt på mig själv imorgon.
Jag har trampat på en spinningcykeln i något som kändes som en evighet.. och enligt den bränt 300 kalorier.
Jag har solat solarium..och blivit brun, med lätta inslag av röd.
Jag har pluggat lite.. men effektivt.. och tänker fortsätta ikväll = ledig imorrn.
Jag har inte ätit någonting onyttigt alls, typ.. och, ja.. är varken hungrig eller ångestfylld.

Nu ska jag äta lite mer fruktsallad med vaniljvisp.. eller tvärtom. Vaniljvisp med fruktsallad. Vilket som, ska iallafall äta & kötta plugg några timmar till.

MEN IAF.. verkligen ingen förutom jag & Annie som är på nästa lördag? BE THERE OR BE SQUARE!

Emma s skriver:

Helt klart ett bra försla. Men..jag har ju tre storlekar större än er så för mig är det inte intressant :) Men ni får säkert trevligt om inte annat :)



Kram

Emma S skriver:

Haha, ja naturligtvis blir det ju andra storlekar om det kommer fler, det fattar ju jag. Haha, lät lite dumt! Men jag tror inte jag har så mycket att komma med i alla fall efter mina rensningar, å resten av det jag har hoppas jag kunna komma i någon dag ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar