Freedom comes when you learn to let go

Var ett tag sedan man skrev och ännu en helg närmar sig. Förra helgen sjösatt vi båten, fiskade och mådde gott. På söndagen var jag och Annie på auktion i Järka och jag ropade in ett bord/bänk och tre ramar. Veckan har endast bestått av jobb och igår blev det nån öl på stan då jag slutat, följt utav ett kafferep hos Jessica. En massa surr och skratt som vanligt, som balsam för själen.
 
Imorgon är det jobb och på lunchen ska vi dra en picknick i det gröna. Så har nyss gjort iordning en sallad till det. Man får göra det bästa utav situationen och 45 minuters känsla av semester är bättre än ingen alls.
 
Fyndade även lite saker på myrorna idag, vilket jag var värd eftersom jag endast äter havregrynsgröt till lunchen på jobbet nu och därmed tjänar in en massa pengar per dag. (Käkar havregrynsgröt för att kunna gå på myrorna.. how fashion!)
 
I helgen blir fiske och båtåkning.. och på söndag ska jag och Annie på auktion i Krångede. Nu ska jag slå på en film i sängen och känner jag mig själv rätt så sover jag om tjugo minuter.
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar