All of us get lost in the darkness, dreamers learn to steer by the stars.

Idag började jag morgonen med att vakna på något vi kan kalla "lite" fel sida. Men det gjorde ju ingenting för det hela bidrog till att jag äntligen fick oss att ta tag i övervåningen. Ni vet den där övervåningen vi skulle börja renovera? Jag är en sån där person som inte gärna bara börjar med något utan att slutföra det. Men detta får ta den tid det tar, nu ser det iallfall städat ut & sovrummet, samt Noels rum har fått sig en riktig omgång. Även köket fick en lite somrigareton, då jag bytte ut de gamla krukorna i båda fönstrerna till sommarkrukorna.

Annie ringde i förmiddags & frågade om jag var sugen på "tjejdag" i grannbyn. Det skulle finnas tillgång till klippning där (som jag gärna hade sett mig fått), skönhetsvård, samt försäljning av skönhetsprodukter, även kläder & inredning skulle finnas där. Tydligen skulle de käka tacobuffé & ta ett glas vin också. Alla saker värda att leva för i ett alltså. Men efter ett tags funderande så bestämde jag mig ändå för att stanna hemma & köra klart allt uppe istället. Nu är vi klar & det där började inte fören kl 14.. men nu har jag istället ingen ork över till det. Sedan ska vi få främmande senare av familjen Malm/Sellén & Noel är i extas här hemma över att få träffa hans kompis Anton!

Ikväll ska jag ge mig på att laga lite thaimat.. köpte en massa produkter från öb, tror de gick på ca 6-10 kr/st & det ser lovande ut. Blir säkert skit gott! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar