I'd rather die while I'm living, than live while I'm dead

Vaknade precis efter en liten powernap på tjugo minuter. Göra iordning matlådan, lägga fram kläder inför morgondagen sedan blir det sängen. Så jävla skönt. Hela familjen har varit vaken sedan halv fem imorse & samma visa imorgon. Tycker det fungerar riktigt bra med buss på morgonen, hur bekvämt som helst. Noel är avundsjuk på mig så vi ska åka buss tillsammans ner till stan på torsdag då jag är ledig, haha..

Juste.. har ätit världes goaste mat i två dagar nu. Jag har alltid sagt att en kombo av thaimat & svenskmat vore överlägset. För att jag älskar thaismakerna, men MÅSTE ha fetgräddig mat & potatis. Så jag drog en kombo av det & det blev succé.

Ja, det var väl det.. over and out så att säga!

"If things don't change, you're going to rot. Cause if you do what you've always done, you'll get what you've always got."


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar