sunshine in my soul

Idag är man pigg & fräsch. Blev en väldigt lugn kväll igår, någon öl på altanen, grillning, mys vid brasan & en liten som somnade i mammas famn vid halv elva tiden. Det första han sa imorse var "Åkt fyrhjuling, pappa pangande raketer.. pang! De va kul". Men innan dess hade jag redan vaknat av en söt liten Ebbis som sjöng "här kommer pippi, sett min apa, lilla lilla... här kommmer pippi osv" Så jäkla söt! Var en massa folk förbi under kvällen då grannarna hade fest, men känner idag att vi gjorde det rätta valet att lägga oss i tid trots allt.

Imorse avnjöt vi en lång frukost på altanen & sedan har altanen storstädats, så jag kan fixa med lite planteringar där. Nu ska vi göra oss klara för att rulla ner över stan & uträtta lite ärenden. Imorgon är det jobb igen & kvart i sex måste både jag & liten vara redo att åka. Men det ska nog gå bra.. känns nästan lite skönt att åka buss, tänkte inskaffa mig en ny bok idag som man kan läsa påvägen ner! :)

Nej, nu ska vi göra oss klara! Hoppas ni haft en trevlig valborg! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar