good things in life take a long time

Då var det klar't & betar't. Denna resa bokade vi för ett flertal månader sedan, men har liksom hållt det för oss själva tills allt var färdigt & inbetalt. Fick den helt sjukt billigt, så pass billigt att jag inte kunde göra annat än att boka den. 0 m till stranden, barnvänligt område & 1900kr/person, där Noel kostar nästintill lika mycket som oss (vilket sög, men). Bara dagarna före/efter går resan på 10 000 kr mer för oss alla. Platanias i Kreta är det iallafall som är resmålet & jag tycker vi är värda det lite, eftersom vi inte kommer ha någon semester i sommar. Varken jag eller Johan är för solsemestrar, men Kreta verkar vara ett bra resmål även för den som inte orkar ligga på stranden hela dagarna. Priserna där verkar fortfarande vara hyffsade, billigare än Sverige iaf & äta det måste man ju göra ändå. Inte så att jag kommer ha tid att bränna några pengar i sommar iaf, så då kan jag lika gärna lägga dem dit :b

Skulle det enda jag ha att se framemot efter en sommar utan ledighet, vara en regning höst så hade man ju självdött flera ggr om hela sommaren. Så det här blir kanon det. Längtar nå sjukt.





Hotell Ideal beach där vi ska bo! :)


annie skriver:

WUNDERBART!

Moa skriver:

Platanias har jag varit. Helt okej semesterställe :) Speciellt om man får det sådär billigt! Hoppas ni får sol.

Diana skriver:

Wow!!

Ha en trevlig resa!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar