I'll spend my mornings at the sunshine café

Här har det varit fullt upp om dagarna. Vårfest på dagis, bad på utebadet & igår blev det lite mat & några öl på stan för mig & johan medans liten var hos mormor. Blev ingen skagen & flottig köttbit, utan kina istället. Tyckte det var så sjukt dyrt med nästan 300 spänn för en liten jävla varmrätt, kommer nog aldrig bli något "riktigt" restaurangbesök. Är ju så sjukt mycket skönare att käka ute på altanen hemma iallafall. Sedan är kina gott & billigt. Idag firade vi lite morsdag här hemma & mamma kom upp & bjöd på smörgåstårta & efterrätt. Ett perfekt avslut på en annars kanon vecka. Imorgon kallar jobbet & på tisdag ska jag & Fia inhandla en massa blommor & växter. Längtar nå sjukt! Växer förövrigt i pallkragarna som aldrig förr!

Jaja, nu ska jag vattna mina planter & floska ner mig i soffan. Hoppas er helg varit bra! :)




Mamma skriver:

Kul att träffas i helgen och få rå om lilleman:) Härliga kort från badet:)

annie skriver:

meeh, va roligt.. ska ni till stan eller till bispgården? jag är också ledig om man får följa med.. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar