I'm not telling you it's going to be easy, but it's going to be worth it

Nu har jag laddat upp med kaffe inför en lång pluggkväll. Är rätt mycket nu, men jag ser ljuset i tunneln & snaart kan jag enbart fokusera på jobbet. Aldrig mer ett måste på kvällarna. Tvätthögen kommer jag rofyllt hänga & golven kommer jag skura med glädje.. bara jag slipper alla dessa redovisningsuppgifter.

Förstår inte hur man ska hinna med livet just nu. Det är verkligen någonting varje helg inbokat från nästa helg tills... jag vet faktiskt inte när. Jag gillar då det händer saker & jag springer väl i princip alltid runt & är påväg till något.. men jag gillar nog mer hösten, då händer det inte lika mycket & man får göra sånt man själv känner för istället. Jag önskar även att jag hade tänkt annorlunda & inte lagt upp plugg på heltid nu, utan nöjt mig med hälften. Men jag vill som alltid pressa allt & då får man stå ut med att ständigt stå med vatten upp över huvudet. Men det har gått förr, så det är väl bara att bita ihop och njuta av färden. Hej hå det ska nog gå.

Nu var det plugg ja.

"Redovisa de olika utgångspunkterna som finns avseende de civilrättsliga reglerna och de skatterättsliga reglerna i frågan om värdering av balansräkningens olika poster." Och där någonstans vid första frågan kände jag att jag helst av allt bara hade sluppit. Annars hade en bok suttit fint.


Diana - 2barns mamma från Finland skriver:

Wow, vad duktig du är!!



Hade liknande då när jag studerade till undersköterska, skola + jobb + familj.. Allt skulle ha sin tid, helst på en gång/tillika..

Det var tuffa år, men det gick!!



Gör kloka val, stressa inte ihjäl dej, gör det du kan o lämna det som inte måste nu.. DÅ går det bra!

KIKKI skriver:

Åh, nu fick jag gråta av det du skrev också! :) Tack så jättemkt för dina rader! Det betyder mkt! :) Hoppas ni mår bra! :) Kram!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar