Glossybox oktober: the beauty of a geisha

 
Så anlände glossyboxen och temat var "The beauty of a geisha". "Produkterna i olika former, speglar vithet och renhet, men även avbrytande, färgglada produkter" En massa härliga produkter och en mörk geicha choklad. Först blev jag lite besviken, men vid ett närmare kik så är jag rätt nöjd.
 
Duschcreme från märket Love & Toast
"Duschcreme som låter dina sinnen omges av ett stimulerande och grönskande rikt lödder som doftar aprikos.
Innehåller aprikoskärneolja, sheasmör, aloe vera, kamomill och kaprifol"
 
Tvål från märket beautybird
"Lyxig exfolierande  tvål med bitar av persikostjärna som skonnsamt skrubbar händerna lena och mjuka.
Kokosnötsolja som mjukgör huden och med en härlig vaniljdoft"
 
Nagellack från märket Nails Inc
”Nails Inc är ett av Englands mest omtalade och uppskattade nagellacksmärken där alla nagellack är döpta efter kända platser i London.”
 
Färgade linser från märket adore (jag fick lysgröna och ska inviga dem på lördag, har ju annars typ blekgråa så allt med lite färg ser jag som ett bra drag)
"Bi-Tone har två färglager för heltäckande förg och dramatisk kontrast.
Dare förstärker ögats naturliga färg och har en förstorande effekt. Vill du hellre ha en annan färg? Se flyer!”
 
Munskölj från märket Brilliant Smile.
”En speciellt framtagen munskölj som är effektiv mot ilningar, isningar, plack och karies.
Munsköljen löser effektivt upp ytliga missfärgningar och gör dessa lättare att borsta bort.”
 
Ingen ansiktkräm alltså, sicken tur att jag fick två utav Paulina istället. Hon tyckte nog lite synd om mig. Haha. Fick även en burk "priorin" av henne som ska ge mig långt hår och långa starka naglar, så kanske även nagellacket kan komma tilllags, för just nu har jag en halv nagel på varje finger. Sådär jätte kvinnlig och super fint.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar