Home is whenever I'm with you

Städade i Noels myshörna under trappen i vardagsrummet igår och då fann jag en gammal kista som jag klätt med tyg. Hade inte en aning om att den var i så fint skick, så jag slet bort tyget och ställde den på plats i vardagsrummet. Blev hur bra som helst.

Förövrigt så är alla skåp, lådor och garderober iordning här hemma nu och det gör så mycket med mitt humör. Även om det inte syns, så blir man psykiskt stressad av tanken att det finns undangömt kaos. En bra början till att finna lite inre frid är nog att rensa på sånna ställen.

Annars så har jag nå sjukt med pluggning, så nu ska jag fortsätta att skissa grafer. Är faktiskt riktigt roligt, men det är sådan tidspress och man blir precis färdig innan veckoslutet, varje gång. Det dödar tyvärr det roliga med matten.


annie skriver:

sätt tvn på kistan :)

Svar: Funderade på det.. men blev så lågt, för tvn står så långt ifrån och är liten :b
Caroline


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar