back in black

Nu är det "endast" några diagnoser kvar sedan är veckans uppgifter färdiga. Men det lär ta hela morgondagen iallafall. På lördag ska vi ha surströmmingsskiva här hemma och mamma ska både hämta liten här på lördag och skjussa tillbaka honom till oss på söndag, lyx. Har inte haft en sån kväll på hela sommaren tror jag, så det ser vi sjukt mycket framemot. Och nästa fredag ska jag och Annie ha en fyndar-dag igen och jag längtar nå sjukt. I övrigt så ska nästa vecka gå till 200% pluggning, hade kännts skönt att få vara lite chill och småkaxigt förberedd inför slutprovet för en gångskull.
 
Har äntligen fått håret riktigt mörkt igen också, har velat gjort det hela sommaren, men aldrig tagit tag i. La ner ricinoljan rätt snabbt, då man knappt haft tid över till att tvätta håret en gång och då knappast tre på rad för att få ut skiten. Men det har växt på bra ändå och tänkte återuppta ricinet nu då man ändå "bara" sitter hemma.
 
Nu måste jag nöta sönder det sista, klockan går så sjukt snabbt.. skulle gärna sett att denna vecka var två dagar längre.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar