I'd rather be at home listening to the Ramones

Igår kväll rotade jag fram gardinerna jag hade under hösten då vi flyttade hit för tre år sedan. Riktigt höstiga, så idag har vi höst både ute och inne. Ska ta en loppistur med Annie, så snart hon får en ledig dag vilket inte verkar vara det enklaste :b Skulle vilja köpa lite mer äldre lampor, tyger och en massa små tjaffs. Ni vet sånt man blir i akut behov av för att de går lös för en tjuga? allt sånt ska köpas. Känner verkligen för en riktig fynddag ink kaffe och skitsnack, bättre balsam för själen än det finns inte.
 
Nu ska vi förbereda middagen, blir någon form av kyckling. Igår rullade vi egna hamburgare och bakade hamburgebröd, hur gott som helst. Senare ikväll blire bara plugg för hela slanten.. kul att vara igång igen! : )
 


Mina tomatplantor hann få fem små tomtater innan de dog bort undertiden vi glassade på Kreta. Lite små sorgligt, men var billigare att låta dem "vandra vidare" än att be någon köra hit för att vattna dem. Mårbackan som jag hade på altanen hade iaf klarat sig, så de fick flytta in till köket. En liten rebound, men det funka.

annie skriver:

Ja nu låter vi hösten flytta in :)
jag gjorde höst i köket redan i början på augusti haha.. nästa månad är det julpynt på gång :P
men jo vi får ta en dag snart.. är nog ledig nästa onsdag.. långt dit jag vet, men det som väntar på något gott.. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar