I would be your only dream, your shining autumn


I helgen tänkte jag inviga min höstjacka, det slutade med att jag fick dra på mig Johans arbetsjacka i stl xxl, passformen var sådär. Insåg samma sak som jag i princip inser varje år, men alltid kommer på så pass sent att jag tycker det är onödigt att köpa en... jag saknar en vanlig jävla vindjacka. Skinnjackan fungerar ju bra, men känns mindre bekväm och passande att ha på sig då man leker med Noel ute på gården. Sedan kommer nästa problem, vinterjackan.. den har jag haft i sex år. Samma sak där, vintern är ju snart slut ändå.
 
Lösningen på detta? tradera.. men jag är lite för dumsnål även för det, missade världens jacka igår för att jag ansåg 300 kr vara för dyrt, men jag vet att om man bara väntar liiiite till så finns den där mitt framför ögonen på en för en hunka.
 
Och dom här jäkla höstkläderna som jag älskar så högt. Kanske man kan hitta nå fint att lunka runt här hemma med i höst? då kommer ju nästa problem, "när ska jag använda det här?" också blire likförbannat inget köp. Inte sparar man nå pengar för det, för de går ju åt iallafall av någon konstigt anledning. Lika bra att handla upp dom innan de tar slut? Haha, nej.. men ska ge tradera ett seriöst försök nu.
 
Johan ska köpa med sig en mattebok hem till mig idag, så "tyvärr" kan jag inte riktigt köra igång med pluggningen. How sad.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar