Livet är ljust, då vi fokuserar på det som verkligen betyder något

 
Hade världens underbaraste dag med Noel igår. Vi började dagen med ett besök till frissan i stan, så Noel fick klippa sig. Mormor har alltid gjort det på honom, men tyckte han kunde få en annan frisyr, tvåhundra kronor kostade det och växer ut på två veckor, men han tyckte det var jätte kul och satt som ett ljus och surrade med tjejerna. Därefter så gick vi på charm där Noel åt en massa pannkaka och jag varvade ner med en kaffe. Sedan gick vi till kulturmagasinet och läste lite böcker innan "barnklubben" började där kl två. Då var det pyssel, lek, sång och dans på schemat. Hur kul som helst. Avslutade med att gå på "fantastiska djur" utställningen, kan verkligen rekommendera den, ligger på våning två på kulturmagasinet. Riktigt barnvänligt! :)
 
Sedan bjöd jag grabbarna på restaurang (sibylla ;b) och Noel fick sedan stanna hos mormor, medans jag och Johan drog en rejäl storhandling. 11 kassar, 27kg frysvaror, två timmar(?) och 2000 kronor senare var vi färdiga. Sedan skulle det bara rullas hem och packas upp allt, men nu har vi mat för två månader igen och frysboxen är rågad. Idag blir det kycklingthai/svensk gryta och brorsan kommer på besök! :)
 
Annars så har jag huvudvärk och är förkyld. Har en massa att göra färdigt, men mest räknar jag nog på timmarna tills Noel kommer hem.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar