dream until your dream comes true

Idag har det varit kalas i ett hela dagen och snart kommer det sista gänget och uppvaktar. Ikväll blir det bara slö i soffan och nån film. Bjuder på lite bilder från kvällen nere vid ån då fiskarna hade lämnat en present till Noel och vi grillade korv. Sedan lite från dagens kalas. Imorgon ska jag påbörja kursen matte c, spännande! Får se om man ens klarar av det på distans, men det ska nog gå vägen?! : )
 







Ida skriver:

Kul med kalas, och grattis till lilla Noel i efterskott :)

Det är bara att komma och hälsa på nån dag, jag har 072 55 25 229 ifall du vill höra av dig nåt! :)

Men fyfan va svååårt med matte c... Jag fick en CHOCK nu av matte 1 (som det heter ist för A nu..) förstår ej hur det ska gå?! Lärarna har ju inte tid att hjälpa en på skolan heller :( Och har ingen i min närhet som är haj på matte! Vi kanske kan ta en pluggfika nån dag så kan du hjälpa mig hehe!??

Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar