bekymmer överlever inte utan din medverkan

Har ingen röst alls idag, allt bara skär sig. Världens finaste höstdag och jag önskar jag hade tid över till en långpromenad, men istället sitter jag här och fortsätter vrida och vända på alla tal. Funderar på om Noel ska få vara ledig med mig imorgon, också tar vi en dag i stan och kopplar bort all press med pluggningen för en dag, kan lika gärna plugga på kvällen istället. Skulle egentligen behöva plugga dygnet runt, men känner verkligen hur jag skulle behöva en heldag med liten. På lördag ska Johan spela nå poker, så då hade jag faktiskt tänkt gå och käka med Noel och sedan gå på bio eller teater.
 
I fredags hämtade jag tillslut bänken hos Annie, som jag ropade in på auktionen i somras. Den fick bli tvbänk och tvbänken fick bli en hallmöbel. Skulle verkligen vilja ha en sliten riktigt mörk bänk i hallen, men det kanske man kan fynda på någon secondhand?
 
Nej, nu ska jag köra vidare.. innan maten ska börjas förberedas. Skulle kunna göra vad som helst för några extra dagars ledighet med grabbarna.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar