lets find some beautiful place to get lost

Får dåligt samvete då jag ser att ni besökare ökar, medans jag ger blanka fan i att skriva. Hade gärna lagt upp ett kort på hur fint vardagsrummet har blivit, på våran skotertur, på hur stor lillen blivit, recept och bild på allt gott som lagats och den fina tröjan jag fyndade på cubus. Men icke. Har ingen kamera just nu, men stanna för gudsskull kvar.. när man minst anar det så kommer det ett glatt foto inlägg igen. Men just nu känns det surt att köpa en ny, då jag vet att luckan till den gamla ligger någonstans hemma. Så vi avvaktar om den mot förmodan skulle vilja dyka upp.
 
Nu är jag på plats iallafall och ska köra till åtta ikväll. För på fredag är det ledigt igen och då det ska putsas fönster, bakas, tvättas, fixas och donas hemma. Sedan har jag styrt ihop en trerätters som jag ska bjuda grabbarna på.
 
Om två månader åker vi till Krakow i tre nätter, utan barn.. sedan ska vi ta med lillen på någonting annat skoj i Sverige istället. Vi ska dricka öl dagarna lång, vara kulturella, läsa poesi på Polska, gå på konserter, se auschwitz, gå på museum, gå på jazzpub, ligga i parken och andas. Bara glida runt i nuet och få vara ung igen för en stund. Ser gärna att vi åker en eller två svängar till i sommar, någon natt i Berlin, Amsterdam eller Prag hade suttit fint. 179 kronor x2 kostade resan ner och hem. Så skippa för gudsskull en utehelg och dra iväg istället. Billigt är det där också, hostel finns för 50kr natten. Gogogo...
 
7987734264_d89dc2480c_large
Tumblr_lz60l90qco1qinjh2o1_500_large


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar