Every morning we are born again

 
Idag är en bra dag. Noel tog eget initiativ till att klä på sig imorse och gjorde det helt själv. Vi promenerade i världens finaste väder bort till dagiset, där han iofs blev ledsen då jag skulle gå, but still.. en bra morgon! : )
 
Har precis tagit mig ett bad och perkulatorn är laddad inför dagen. Jag passade på att plugga igårkväll, så idag ska jag bara sitta med lite diagnoser. Klockan tre ska liten hämtas och jag tänkte överraska honom med att köpa den där leksakstelefonen på affären som han försöker få med sig varje gång vi ska därifrån, men alltid lägger tillbaka.. och just därför ska han få den. Sedan ska vi göra oss klar  för en sväng till stan. Ska äta mat med mamma, sedan ska vi ta den där mathandlingen som vi skjutit på alldeles för länge.
 
Ikväll ska vi bara mysa ner oss i soffan tillsammans och imorgon ska vi nog grilla korv ute uppe hos pappa. Att han har hus som ligger fem minuter härifrrån är min räddning både nu och i sommar. Skönt att ha ett ställe man kan grilla korv på och slå upp en bassäng till Nolle.. och sola på en gräsmatta, utan stirrande grannar :b 
 
Så helt enkelt en bra dag.. som jag hoppas håller i sig så. Hade varit ännu bättre om vi suttit på skogen med en skoter och grillat lite korv, men man får vara nöjd iallafall. 
 
Trevlig helg på er! : )

Moa skriver:

Gympan är i Stöde :-)

Emelie Petersson skriver:

Vilken härlig bild :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar