grönsakssoppa till lunch

 
Åter till vardagen, den nyttiga maten och träningen. Jag älskar det. Har hittat en perfekt runda som tar ca 20-25 minuter att gå om man går i ett högt tempo och det är så härligt att bara få gå runt utan att behöva fokusera på någionting annat än att bara ta sig framåt. Den tiden är guldvärd och ger mig så mycket energi till den kommande dagens pluggande. Nu har jag dragit ihop en liten soppa till lunch och tänkte ta en tjugo minuters paus innan jag fortsätter pluggandet. Vid hämtningen så tar jag samma 20-25 minuter runda igen. Man får passa på de dagar man inte jobbar och har möjligheten. Bara man får hem träningscykeln från mamma, så kan man ju anpassa allt lite bättre.
 
Någon som kan tipsa om en bra tränings/hälso/kost blogg förresten?

Mamma skriver:

Ja ni är för härliga:) Och bra att ni inte andades in plaströken, hihi:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar