I've got nothing to do today but smile.

Anställningsintervjun igår kunde inte gått bättre, mer än så vill jag inte säga än. Då jag var färdig där så följde jag med min mormor, kjell och strumpkupongen för att åka till city gross och inhandla strumpor, 10 par för 49 kr. Bättre än selånger till och med. Efter det tog jag en lååång tur på stan.. SJÄLV och så jävulskt jävla skönt det var. Strosade runt i alla butiker i min egen takt (typ snabbt in, lika snabbt ut), sedan tog jag en koppkaffe på charm i lugn och ro. Fyndade en kofta och köpte en boxningssäck + handskar till Noel. Därefter blev det en sväng till magasinetsloppis där jag fyndade lite koppar, en väska och två lampor.
 
Idag är jag ledig, eller jag har tagit mig själv ledigt ifrån pluggningen. Ska jobba ons,tor,fre,mån, så idag håller jag på att tvätta och plocka, efter den här maskinen är färdig så ska jag färga håret och ögonbryna och sedan tänkte jag väl slänga in ett snabbt skolarbete satt det är gjort. Då Johan slutar så ska vi in och dra en storhandling, sedan är det bara att hålla tummarna att veckan går snabbt, så det snart blir lördag.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar