B+a(z-i)ng=a!

Den här veckan får jag inte alls att gå ihop. Imorgon måste jag göra färdigt labrationen med elektriska kretsar, sedan ska jag jobba heldagar torsdag och fredag. Lördag ska vi på julgransplundring till Noels farmor och då återstår endast söndagen att skriva slutprovet på + göra alla diagnoser. Nästa vecka är det inskolning för Nolle, sedan måste jag finna lite tid till det muntliga provet. Ja, sedan börjar ju fysik 2 på måndag också, något som är kännt för en hemsk kurs på alla sätt och vis. Juste.. är även bjuden på ljusparty på måndagkväll.
 
Och Noel.. han ligger i sängen 2 ½ timme utan att somna, så kommer han ut för att han blivit hungrig, (åt även två tallrikar gröt innan läggdags halv sju) så ska alla börja om igen. 8 timmar har han endast sovit inatt, full fart på dagis hela dagen, men ändå är han huuuur pigg som helst. Fattar inte?!
 
Nej, det är väl bara att göra det bästa av allt, mer än så kan man inte göra. Sedan har jag börjat oroa mig för att jag inte ska komma in på byggingenjörs programmet till hösten, men det är säkert bara jag som oroar mig i onödan som vanligt :b Aja, blir iallafall fortsatt pluggning sent ikväll, så löser nog resten sig. Är ju inget allvarligare än så, ingen som är döende eller ens förkyld. Får tänka så! :)
 
Sheldon Cooper <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar