Saturday? it's Saturday-eaeaea!

Världens finaste väder ute idag, dock jävligt kallt. Men hade bra mycket hellre följt med grabbarna till några i byn för att grilla korv (alt leka inne) idag. Istället så sitter jag och skriver slutprovet på fysiken. Vilket iofs är rätt skönt, då jag känner mig helt slut efter veckan och det är rätt lugnt och tyst att bara sitta här hemma själv och skriva lite med en kaffekopp bredvid. Nästa vecka blir det jobb igen, (eftersom jag arbetar på samma ställe som Nolle ska inskolas, så går det lite hand i hand) också startar fysik 2 kursen, men snart färdig med det här tekniska basåret iallafall, då kan jag läsa någon roligare kurs och arbete hur mycket jag vill istället.
 
Såg igår att jag kommer få tillbaka typ 15 000 i juni, av semesterersättning och skatten. Så dessa pengar tänker jag annars lägga på en månads semester i sommar. Hade varit välbehövligt innan allt drar igång igen, sist jag hade någon form av semester en sommar var året jag gick ur 9an. (bortsett från en sommars mammaledighet då).
 
Nej, nu måste jag köra vidare om man ska få lördagsmysa med liten ikväll! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar