urladdad.

Känner mig helt slut, knappt sovit någonting inatt. Blev jobb även idag, så har precis kommit hem. Hunnit med en dusch och nu tänkte jag äta lite nudlar till middag och köra igång med den oändliga pluggningen. Grabbarna blev bortbjuden på middag i byn, så det passade perfekt. Imorgon jobbar jag 9:30-17:15, så tänkte ställa väckarn tidigt så jag hinner med lite plugg innan. Annars så vet jag inte riktigt hur någonting skulle gå ihop om jag inte satt hela natten. Så bara att ladda perkulatorn och försöka hålla sig vaken. Ögonen svider redan. På fredag är det 8-16, så då har jag hela kvällen på mig iallafall. Men som sagt, alla lever. Det är ju satt man kan skratta sig lycklig iallafall.
 

Linnéa skriver:

Jättefin blogg!! :-)

KIKKI skriver:

Vad du jobbar och står i + med allt plugg! :) Du kämpar på du ! Kram på er!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar