you want it? then fight for it

Imorse var vi på plats till öppning på dagis, så vi slutade därmed tidigt idag. Underbara dagar då man får vara ute hela dagarna, man uppskattar verkligen den där tiden inne på kvällen, istället för som då man jobbar eller pluggar inne, då man bara längtar ut. Också får jag ha lillen nära mig hela dagarna, det bästa av allt! :)
 
Så vi har hunnit att tagit en sväng med snowracern på affärn och jag har plockat lite här hemma. Nu ska vi göra sånna här fruktglassar, också ska vi baka lite bröd (om vi hinner). Har frysen full av mitt morotsbröd, men ingen verkar vara intresserad av att äta det? :b Sedan ska middagen börja förberedas. Strömming med hemgjord potatismos blire. 
 
Imorgon jobbar jag 7:30-16, sedan ska jag ha en muntlig examination då jag slutat. Har gett en förfrågan om jag kunde skjuta på den tills på måndag eftermiddag istället. Håller tummarna för det, annars måste jag plugga inför den ikväll och vara nervig hela dagen på jobbet :b
 
Längtar tills på lördag då vi är barnlediga. Vi ska bara vara hemma och jag ska laga till en trerätters till oss, också ska vi bara vara. Så mycket bättre med godmat hemma, än på restaurang.. och betydligt billigare! Inget som stressar än ut, man kan dricka hur många glas man vill utan att checka budgeten emellan, också det bästa av allt... man kan lägga sig på soffan direkt efter maten. Papperstallrikar gör så man slipper disken efteråt också! :b
 
Nej, nu ska vi börja producera glass! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar