make each day count

Upplever en sjuklig trötthet just nu. Morgonen gick i ett, så jag har inte riktigt greppat att man är på plats, eller hur man tog sig hit.
 
Helgen har vi i alla fall spenderat i Matfors, i världens mysigaste stuga/hus. Åkt båt, fiskat, grillat, solat, varit på loppis och bara myst på en massa. Hade de inte varit för Krakow, så hade motigheten att åka hem varit dödlig.
 
Gjorde ju ögonfransförlängningen också, blev sjukt nöjd. Det är väl inget man bekostar på sig själv bara sådär (kostade 950kr), men perfekt att som jag gjorde kunna önska sig i julklapp/födelsedagspresent. Man vaknar verkligen på morgonen och ser... eh vaken ut, något man (jag) aldrig annars gör. Perfekt att inte behöva sminka sig i huvudtaget och ändå se levande ut.
 
Nä, ta en snabb kopp kaffe nu och se om man kan vakna till lite. TRE dagar kvar... :D
 

Elin skriver:

Haha nej eller hur!:) Nu ler vi stort trodde jag;).. Hoppas ni får det underbart i Krakow och att solen lyser på er så syns vi när ni kommit hem igen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar