svartkaffe & väggcollage

Har världens jävla tröttslag idag, skulle kunna göra mycket för att få gå & lägga mig igen. Vilket vore snabbare sagt än gjort, eftersom jag arbetar hemma idag. Men då skulle jag vakna med sån ångest, att det är bättre att bara köra på med några koppar kaffe & låta p4 få en att vakna till liv. Ska arbeta hemma en 3-4 dagar i veckan nu, då det ska skrivas en massa texter. Både roligt och skönt, slipper man åtminstone stå vid dagisdörren & invänta öppning varje morgon. Sedan fick jag en crosstrainer att Martina, så nu ska träningen hinnas med på riktigt igen också. 
 
Tänkte speeda på några timmar direkt nu, så jag hinner med lite pyssel innan liten ska hämtas. Sedan har jag några timmar kvar för att köra in fredagen också. På fredag kommer det förövrigt en hög av härliga brudar hit för lite trevligheter. Vi ska hinna med både sexparty & klädbytning.. skoj kommer det bli vilket fall! : )
 
Nä, ut på balkongen & ta en kopp kaffe så man vaknar till lite.
 
DestroyEverythingYouTouch
beautifulphotography on Xanga
samonstageeee
Inspirerande bilder på snygga väggcollage! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar