Det krävs bara en person för att förändra ditt liv, Du!

Onsdag och sista heldagen innan fyra dagars ledighet. Ikväll ska jag stanna hos mamma och vi ska passa på att sola och gå en sväng på birsta.. längtar som ett litet barn till julafton kan jag säga. Ska bli så skönt att bara strosa runt i lugn och ro där.
 
Lillen ska vara påskkärring idag, (eller grabbkärring som han själv vill uttrycka det) så jag hoppas min kortklänning vill agera fint som långkjol åt honom.
 
Imorgon ska jag inviga loppisen som ligger granne med jobbet och som jag av någon anledning lyckats att inte gå på. På lördag ska vi åka skoter och sedan vankas det påskmiddag hos Noels morfar.
 
Annars då? Vi mår bra och livet behandlar oss väl.. Det var väl det. Over and out! 
 
Countdown..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar