Gör vad du kan, där du är, med det du har

 
Här hemma är det tomt. Liten har åkt till sin mormor och ska sova där inatt. Ska försöka njuta av lugnet, men det är svårt då jag redan saknar honom. Tänkte dra ihop ihop lite god mat tills Johan slutat iallafall och sedan ska vi nog bara slänga oss i soffan framför en film. Imorgon ska jag börja på ett nytt ställe, så nu blir det återigen långa dagar på dagis, men skillnaden nu motför då är väl att det tar tjugo minuter dit, att jag faktiskt längtar dit och har möjligheten att arbeta hemifrån. Känns kanon iallafall! : )
 
Nej, nu ska jag ta en kopp té framför tvn innan maten ska börja förberedas.

Elin skriver:

Vet inte hur man svarar på kommentarer på appen:p Men ja absolut, det vore kul! Nån eftermiddag/kväll till veckan kanske?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar