May you always walk in sunshine

Det blev inge överspektakulärt av helgen, men det blev så bra iallafall. Det blev en liten loppisrunda på lördagen (johans idé, inte min.. trot eller ej) och jag fyndade ett "pottskåp" och en stol för 200 kr tillsammans. Sedan fyllde jag en korg med saker för 39 kr, köpte tre sällskapsspel för 30kr/st och ett Xbox för 450 kr på fyndlagret. Nolle fick en båt till badkaret. Senare på kvällen bjöd vi upp Noels mormor på thaimat som jag lagat, en irish och i övrigt trevlig kväll. Idag har vi varit uppe hos Noels gammelgammelmormor hela förmiddagen, stekt ute i solen, fikat och ätit middag där. Världens underbaraste väder har det iallafall varit hela helgen och jag har fixat i ordning lite på balkongen och nu vill jag bara ha vår/sommar, så man kan börja plantera en massa där ute.. : )
 
Imorgon kallar verkligheten igen.. och jag längtar faktiskt dit. Första söndagen utan söndagsångest på väldigt länge. Nu ska vi spela lite tvspel och börja bunkra upp inför det obligatoriska söndagsmyset... : )
 

Ida skriver:

Åh vilket fint skåp :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar