don't dream dreams, live them

Idag är det verkligen en sån där dag då man helst av allt hade legat kvar i sängen hela dagen, kurat ihop sig under täcket, köpt en pizza och kollat på alla serier man missat. Men sånt får man väl hinna med då man går i pension, var sak har sin tid. Liten var så trött då jag lämnade på dagis, så han fick lägga sig i soffan där och sova, tycker han gör det så bra varje morgon.
 
Helgen har i alla fall varit perfekt på alla vis. I lördags drack vi öl, spelade kubb och grillade i solen och söndagen startade vi med sooooovmorgon och pizza, så fruktansvärt skönt. Liten var på sitt första riktiga barnkalas i söndags, helt utan föräldrar.. ni kan ju tänka er vad stor man är då. Sedan har han hunnit att ta första doppet i bjässjön.
 
Nä, nu är det i alla fall bara 17 dagar kvar till Krakow. Swish säger det.
 
 

Kikki skriver:

Tack Carro! :) Du vet precis vad jag behöver höra. Bara lite pepp får mig att känna mig mycket mer nöjd med allt! Jag ska se till att boka in något så jag har något att längta ordentligt efter! :) Hoppas att ni mår bra! Du är jättegrym du med Carro med allt du gör! Kram!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar