lets walk on the sunny side

Kunde inte valt en bättre dag att arbeta hemma på. Ska köra det viktigaste vid datorn inne nu, innan jag flyttar mig och arbetet ut på balkongen istället. Underbaraste vädret och lillen sparkade kick-bike hela vägen till dagis. Jag är verkligen en väder och humör människa, ena dagen kan allt kännas HELT i botten, men så kommer det sånna här dagar då man bara känner sig så full utav liv. För även om det kan vara jobbigt att vara så upp och ner, så överväger dessa dagar de övriga skitdagarna tusen gånger om. Hade jag varit en neutral människa med samma känslor i flera minuter, så hade jag mest troligt blivit rastlös och dött utav tristess. Jag gillar mina up and downs och nu ska vi njuta av dagen så länge det är up som gäller. 
 
Sedan får jag min glossybox idag, som om dagen inte var nog bra. Känner verkligen av att våren är på ingång, det går som små lyckorus längst med hela kroppen och jag ler av bara tanken av allt som komma skall. Fågelkvitter, tunna klänningar, kalla öl, krakow, semesterplaner, framtiden och drömmar....... våååååååååååååår!
 
Tumblr_ly7r06n5jr1qe31nvo1_500_large

Mamma skriver:

Passa på och njut:) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar