life is beautiful

Imorse var det en glad och förväntansfull kille som vanknade upp. De skulle nämligen ha en massa lekar och hoppborg på dagis idag, sedan i eftermiddag ska föräldrarna få komma dit och se sina små underverk sjunga. "Jag tänker inte sjunga, jag ska bara leka ja mamma" sa Noel imorse, men frökarna har skvallrat om hur mycket han tar i då han sjunger, så jag tror nog han står där helt exemplariskt på mitten och sjunger vackert. Tror inte alls han ska skämma ut mamma sin genom att leka jagis med mig mitt i uppträdandet.
 
Jag passade iallafall på att jobba hemma idag, startade klockan 06:10 för att vara exakt, så nu är jag färdig och ska börja förbereda pastasalladen och känna lugnet. Morgondagen är in arbetad och sedan har vi hela helgen framför oss. Nästa vecka är det röddag torsdag och eftersom jag arbetar in fredag (som förövrigt innebär min födelsedag och ögonfransförlängning) så är jag ledig tor, fre, lör, sön och veckan därpå drar vi till Krakow.
 
Trodde inte alls det här skulle bli en sånt långt och överpositivt inlägg, men ibland känns bara allt så jävla bra. Bort med alla negativa tankar och bara njuta över att få vara just där jag är precis just nu.
 
Brukar inte vara generös med egobilder, men nu har jag en stor spegel.. så enjoy! ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar