Beautiful days

Här och häpna, idag är det en bra dag igen. Eller det har faktiskt varit några oförskämt bra dagar på rad nu. I onsdags efter halvdag på jobbet, så rullade vi mot Vallsjön där det bjöds på strålande sol och surströmming, tillsammans med Pappa och Malin och brorsan och hans familj. I torsdags var det ju någon röddag, som vi spenderade på norra berget med Noel och avslutade med en trevlig och god middag med Mamma och Hans, samt brorsan med familj. Det bjöds på porterstek och ananaspaj till efterrätt, inte varje dag nu förtiden man blir bortbjuden på mat, så det uppskattades stort. Efter dessa två dagar så hade jag samlat igen all den energi jag hade förlorat under dessa stressiga veckor. För att slippa allt stök hemma så bestämde vi oss för att sova över hos mamma och på lördagen hämtade vi upp Noels kompis och begav oss till drakborgen. 
 
Just nu sitter jag på jobbet och ska jobba över ikväll. Var ju meningen att jag skulle vara ledig den här veckan, men kände inte riktigt att jag hade ro att sitta hemma och gå miste om en veckas lön, så jag bestämde mig för att köra på iallafall. Grabbarna är iallafall lediga och med lite tur så har dom hunnit mycket av lägenhetsrensningen tills jag slutat idag :p Imorgon ska jag iallafall vara ledig, för då ska jag och Noel till hans dagis och bjuda på glass.
 
Nä, nu måste jag köra vidare. Tusen saker på listan som ska hinnas med innan torsdag, eftersom det tydligen är röddag igen på fredag. På lördag fyller jag förövrigt år, det firar vi med att städa ur lägenheten medans Noel är på discokalas. Kanske man firar till med en pizza på kvällen och en bulle från tempo! :p
 
 
Underbara dagar tillsammans med familjen. Kommer sakna alla nå sjukt! <3

mamma skriver:

Härligt att träffas innan ni åker :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar