ännu en helg förbi

då var ännu en helg slut, konstigt hur veckorna kan försvinna iväg så snabbt, då dagarna går så sakta (?) hur som helst så har jag och johan haft en riktig slö helg, brukar alltid sluta med att man hittar på någonting, åtminstonde gå utanför dörren, men inte den här helgen då har vi bara nötat film.


the hangover

road trip 2 bearpong

i love you man

bruno
the unborn
..och kan faktiskt rekommendera alla filmerna, sjukt bra allihopa.

idag är jag bara hemma, känns som det var längesen jag hade en dag hemma utan måsten, riktigt skönt. ska bara göra ren och sätta igång en frysbox i uthuset, så vi kan förvara matlådor, bullar, kakor och bär där.. för just nu tar dom upp all plats i frysen, fungerar ju nu men knappast efter en storhandling. sedan ska jag göra kalops, vilket i stort sett sköter sig självt. hade som tänkt gjort höst på altan också, sopat och planerat ner bärplantorna som just nu är i krukor. men insåg att jag saknade både spade och sop, ingen aning vart det tagit vägen, men johan skulle fixa med sig det hem efter han slutat jobbet..

nej, nu ska jag fortsätta klicka runt en stund till.

37+3 idag.. : )




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar