en orkeslös själ

idag åkte jag med johan in till stan igen och sällskapade mormor. tänkte orka ta mig en sväng till larssons guld och handla ett par örhängen för mitt presentkort och till purple för att boka tid, men slutade med att jag inte orkade någonting och blev liggandes i mormors soffa med en vetekudda på ryggen och mot magen ist, hade en sån satans mens och ryggvärk som satt i sig från morgonen och en flertal timmar framöver, känns verkligen att det är nära nu, trycker och värker lite mest hela tiden.

imorgon har jag inte planerat in någonting än och skönt är det, för jag känner inte för att göra ett skit. ska bara vara hemma, sova ut och ta dagen som den kommer. på kvällen ska jag och johan grilla lite kyckling och göra lite god mat. nästa helg är vi bjudna på surströmming i huli, bli bra det för helgen efter har jag som planerat tänkt föda : )

nej nu värker ryggen, hejpa!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar