en vanlig torsdag

klev upp vid nio som vanligt, duschade och fikade frukost.. men nu blev jag så fruktansvärt trött, så jag tror jag måste gå och blunda lite igen, blir en snabb vilning isf för sedan ska jag köra matlådan till johan som han så fint glömde på bänken i hallen, trots att jag påminde honom innan han gick ut, hm. och då det är gjort ska jag göra lite färdiga matlådor att frysa in, blir grönpepparbiffar iaf och förmodligen kalops, hade tänkt göra någon slags pastasås och sånt med, men insåg att det tar ca tio min att göra och den tiden har man alltid (?). sedan ska jag plocka svartvinbär som tänkt och sortera ett skåp i köket där det samlats diverse pant och glasflaskor. och ja, sen får jag lite förbi passerande främmande bestående av carina, john, mamma, robin och emelie som ska hämta lite fiskesaker här innan de fortsätter sin resa mot alsen.. så där har ni min dag, enjoy.

..och ja, jag lääängtar tills på lördag för då är det selånger och jag ska köpa en massa kryddor och onödiga ting! Tiih! : D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar